جدید

انواع کرکره فولادی

کرکره فولادی

کاربرد کرکره فولادی


از جمله تجهیزاتی که استفاده از آن‌ها خیلی ساده و راحت است کرکره‌های فولادی هستند. این کرکره‌ها نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان‌ها محسوب‌ می‌شوند و از فضای داخل ساختمان در برابر هر نوع سرقت و ناامنی محافظت‌می‌کنند. این درب‌های اتوماتیک دارای انواع مختلفی هستند و هر یک با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند. اگر ‌می‌خواهید با کاربرد کرکره فولادی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد ‌می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

انواع کرکره‌های فولادی و کاربرد آن‌ها
کرکره‌های فولادی انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها برای مکان‌های مختلفی استفاده می‌شوند. انواع مختلف این محصولات به شرح زیر هستند:
• کرکره فولادی خانگی
• کرکره فولادی پارکینگی
• کرکره فولادی پنجره
• کرکره فولادی مجتمع
• کرکره فولادی پلی‌کربنات
• کرکره فولادی فلزی یا آلومینیومی
• کرکره فولادی فروشگاهی
• کرکره فولادی صنعتی

pic


کرکره فولادی خانگی
یکی از رایج‌ترین انواع کرکره‌ها، درب‌های کرکره‌ای خانگی هستند که زیبایی ظاهری و استفاده راحت از آن‌ها توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده است. معمولا این درب‌های کرکره‌ای فولادی از جنس آلومینیوم پر شده با فوم مخصوص هستند.

در واقع این فوم یک عایق صورت محسوب‌ می‌شود. کرکره فولادی خانگی نسبت به نوع صنعتی و فروشگاهی دارای استحکام کمتری است اما گزینه‌ای عالی برای استفاده در مصارف خانگی خواهد بود. معمولا از این نوع کرکره‌ها به عنوان درب ویلایی یا در مجتمع‌های مسکونی استفاده‌می‌شود و قیمت مناسبی دارند.

کرکره فولادی پارکینگ
کرکره‌های پارکینگی نوعی دیگر از انواع کرکره‌های فولادی هستند که به عنوان درب پارکینگ به کار‌می‌روند. این درب‌ها که از جنس فولاد یا آلومینیوم هستند از امنیت بالایی برخوردارند. همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و طول عمر بالایی هستند. درب‌های پارکینگی نسبت به کرکره‌های خانگی از ایمنی و استحکام بیشتری برخورداراند و با استفاده از ریموت به راحتی کنترل و باز و بسته‌می‌شوند.

کرکره فولادی مجتمع
یکی از پرکاربردترین انواع کرکره فولادی، کرکره‌های فولادی مجتمع هستند که برای درب مجتمع‌های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند. در این نوع کرکره‌ها عملکرد و تجهیزات کاملا به یکدیگر مرتبط هستند و از ایمنی بالایی برخورداراند.


pic


کرکره فولادی پلی کربنات
این کرکره‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که هر یک در مکان خاصی کاربرد دارند. از جمله انواع این کرکره‌های فولادی ‌می‌توان به کرکره فولادی پلی کربنات لوله استیل، لوله آلومینیوم، پلی کربنات اکسترا با قطعات شیار آلومینیوم اشاره کرد. لازم است که اشاره کنیم امکان تولید این درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای با انواع رنگ‌های مختلف و به درخواست مشتری وجود دارد.

کرکره فولادی بالکن
با استفاده از کرکره فولادی بالکن‌ می‌توانید امنیت و آسایش منزل خود را تامین کنید. این کرکره‌ها بسیار کاربردی هستند. این کرکره‌ها دقیقا مشابه درب‌های فولادی ورودی هستند اما بر روی بالکن نصب‌می‌شوند.

کرکره فولادی فروشگاهی
این نوع کرکره‌ها و درب‌های اتوماتیک در فروشگاه‌ها و به منظور تامین امنیت آن‌ها استفاده‌ می‌شود. به عبارتی ‌می‌توان گفت از کرکره‌های فولادی در فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری بیشتر از سایر ساختمان‌ها استفاده‌ می‌شود. زیبایی و جذابیت طراحی این کرکره فولادی موجب شده که در میان صاحبان واحدهای تجاری لوکس دارای طرفداران بیشتری باشد. اما اصلی‌ترین دلیل استفاده از آن بالا بردن امنیت ساختمان است. به مالکین فروشگاه‌ها و احدهای تجاری استفاده از این نوع کرکره‌ها را به دلیل ایمنی بالا و کیفیت عالی که دارند پیشنهاد می‌کنیم.

کرکره فولادی فلزی یا آلومینیومی
این کرکره‌ها کاربردهای بسیاری دارند و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند. کرکره‌های فلزی یا آلومینیومی خود دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به نوع تیغه‌هایی که دارند دسته بندی‌ می‌شوند. از جمله خصوصیات این کرکره‌های تکین تایسیز‌ می‌توان به مقاومت بالا در برابر ضربه، بالا بودن تنوع رنگی، قدرت تحمل در برابر حرارت اشاره نمود.


pic


کرکره فولادی صنعتی
این نوع کرکره‌ها به دلیل عرض زیادی که دارند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند. درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای با دهانه بزرگ ‌می‌توانند انتخاب خوبی برای کارخانه‌هایی باشند که ماشین‌آلات سنگین و وسایل نقلیه در آن تردد دارند. این کرکره‌ها معمولا از جنس رول گیتر فولادی هستند که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و موجب افزایش طول عمر سازه‌ها ‌می‌شوند. این سازه‌ها عایق بسیار عالی در برابر صدا هستند و در کارخانه‌ها برای کاهش سروصدا نیز استفاده‌ می‌شوند.

کرکره فولادی پنجره
احتمالا تا به حال نام کرکره‌های فولادی پنجره را شنیده‌اید. از این نوع کرکره‌ها بیشتر در مناطقی که دارای آب و هوای نامساعدی هستند استفاده ‌می‌کنند و به این ترتیب از دیوارها و بخش بازشو درب و پنجره محفاظت‌ می‌کنند. به عبارتی این سازه همانند یک عایق قوی در مقابل شرایط بد جوی، گرد و خاک و بارش‌های شدید عمل‌ می‌کند. از کرکره فولادی پنجره در ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری استفاده ‌می‌کنند. امروزه بیشتر در ساختمان‌های لوکس شاهد استفاده از کرکره فولادی پنجره هستیم.

pic


قیمت کرکره فولادی
این کرکره‌ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک با توجه به ویژگی‌هایی که دارند دارای کاربردهای خاصی است. این موضوع در مورد قیمت آن‌ها نیز صدق‌می‌کند. از جمله فاکتورهای تعیین کننده قیمت نهایی درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای فولادی ‌می‌توان به نوع تیغه، نوع موتور، برند، جنس، طرح، رنگ و کیفیت آن اشاره نمود. لازم به ذکر است درب‌های کرکره‌ای با رنگ سفید قیمت پایین‌تری دارند. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع کرکره‌های فولادی کافی است با کارشناسان فروش برند مد نظر خود تماس برقرار نمایید.

سخن پایانی
امروزه تنوع درب‌های کرکره‌ای فولادی نسبت به گذشته خیلی افزایش یافته است و هر یک از آن‌ها موارد مصرف و کاربردهای متفاوتی دارند. در واقع کاربری راحت و مزایای بسیار این کرکره‌ها موجب کاربرد گسترده آن‌ها شده است. علاوه بر انتخاب یک کرکره فولادی متناسب با محل نصب و استفاده، کیفیت و ایمنی آن نیز بسیار حائز اهمیت است. بنابراین باید از یک برند معتبر تهیه شود که بتوان با اطمینان خاطر آن را نصب نمود و از مزایای خدمات پس از فروش آن در صورت نیاز بهره‌مند گردید. شما‌ می‌توانید با خرید کرکره‌های فولادی تکین تایسیز که از برترین تولید کنندگان در این زمینه است ضمن بخشیدن امنیت و زیبایی به محل مد نظر خود کم‌ترین هزینه را بپردازید. برای خرید غیر حضوری این درب‌ها کافی است که به وب‌سایت تکین تایسیز مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان فروش این مجموعه خرید خود را نهایی نمایید و ایمنی و زیبایی محیط مد نظر خود را دو چندان کنید.