جدید

مزایای درب های اتوماتیک

درب های اتوماتیک

مزایا و معایب درب‌های اتوماتیک
امروزه استفاده از درب‌های اتوماتیک در منازل و اماکن تجاری نسبت به گذشته خیلی افزایش یافته است. به‌طوری‌که برای داشتن محیطی ایمن و همراه با راحتی و آسایش نصب این درب‌ها یک ضرورت محسوب می‌شود. این درب‌ها مزایای بسیاری دارند و موجب دسترسی سریع و راحت به امکان تجاری و خصوصی می‌شوند. به همین دلیل بسیار محبوب شده‌اند.
اگر می‌خواهید در مورد مزایا و معایب درب های اتوماتیک اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

pic

مزایا درب اتوماتیک
• امنیت و ایمنی بالا درصورتی‌که نصب درب اتوماتیک به درستی و به صورت اصولی انجام شود و به طور مرتب بازرسی شود می‌تواند محیطی ایمن و راحت را برای افراد به وجود آورد. در واقع با نصب این درب‌ها می‌توانید اطمینان حاصل کنید که درب به خوبی بسته می‌شود و می‌تواند از ساختمان در برابر سرقت احتمالی محافظت کند. علاوه بر این با وجود درب‌های اتوماتیک دیگر نیازی به سیستم‌های امنیتی یا قفل اضافی نخواهید داشت. بلکه می‌توانید از داخل ساختمان و یا از راه دور نیز درب را کنترل کنید. با توجه به اینکه این درب‌ها از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار هستند نیاز به تعمیر و نگهداری آن‌ها به حداقل می‌رسد. بنابراین نگهداری از آن‌ها بسیار راحت است.

• تنوع بالا سبک و طراحی از مهم ترین ویژگی‌های این درب‌ها می‌توان به تنوع بالا آن‌ها از نظر سبک، شکل، رنگ و طرح اشاره نمود. ازاین‌رو با استفاده از آن‌ها به راحتی می‌توان ظاهری زیبا و منحصربه فرد به مکان‌های تجاری یا مسکونی بخشید. این مسئله موجب بهبود عملکرد درب نیز می‌شود و در سه شکل دو سویه، تاشو و کشویی وجود دارند. با انتخاب درب‌های اتوماتیک هرگز زیبایی فدای عملکرد نخواهد شد. در ساخت این درب‌ها از متریال درجه و مستحکم و با دوامی مانند فایبرگلاس، فولاد و آلومینیوم استفاده می‌شود، به همین دلیل می‌توانند برای ورودی هر مجتمع مسکونی یا اداری دارای سبک و طرح منحصر به فردی باشند و مشتریان متناسب با سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند.

• راحتی و اتوماتیک بودن درب‌های اتوماتیک تکین تایسیز بدون نیاز به هیچ‌گونه تلاش و نیروی انسانی به راحتی باز و بسته می‌شوند. هنگام باز و بسته کردن درب‌های سنگین خیلی به نیروی دست نیاز است. اما در درب اتوماتیک، نیروی موتور الکتریکی موجب می‌شود که درب به راحتی بدون لمس آن باز گردد. ازاین‌رو دارای دسترسی بسیار خوبی برای معلولان، سالمندان و افرادی است که کودک به همراه خود دارند. همچنین می‌توان برای افرادی که چمدان یا بسته‌های سنگین حمل می‌کنند نیز خیلی مفید واقع شود.

pic

معایب درب‌های اتوماتیک
درب‌های اتوماتیک در کنار تمامی مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند دارای معایبی نیز هستند که باید آن‌ها را نیز هنگام خرید مد نظر قرار داد. از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

• دشوار بودن تمیز کردن درب اتوماتیک تمیز کردن این درب‌ها خیلی سخت است و نیاز است که قطعات و اجزای داخلی درب کاملا روغن کاری شوند تا زنگ نزنند. علاوه بر این باید به صورت مرتب سرویس شوند که هزینه بر خواهد بود. درصورتی‌که جنس درب فلزی باشد نیز برای جلوگیری از زنگ زدگی باید مرتبا رنگ آمیزی شود و در صورت چوبی بودن بعد از مدتی فرسودگی پیدا کرده و به همان زیبایی اول نخواهد بود.

• هزینه بالا نصب نصب درب اتوماتیک و تعمیر و بازرسی از آن باید توسط نیروهای متخصص در این حوزه انجام شود و خریدار باید هزینه بالایی را برای این موارد متحمل شود. درصورتی‌که نصب درب توسط یک فرد عادی که مهارتی در این زمینه ندارد انجام شود ممکن است این فرآیند به خوبی انجام نشود و درب خیلی سریع به تعمیر نیاز پیدا می‌کند و باید هزینه جداگانه‌ای بابت تعمیر نیز پرداخت شود.

• قیمت بالا حتی قیمت درب های اتوماتیک ارزان نیز از سایر درب‌ها بیشتر خواهد بود. زیرا این درب‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند و در تولید آن‌ها از قطعات و تجهیزات پیشرفته‌ای نسبت به سایر درب‌ها استفاده شده است. بنابراین هزینه زیادی صرف ساخت آن‌ها شده است و این مسئله موجب شده که قیمت برای مصرف کننده نیز افزایش یابد.

pic


• کارایی و عملکرد درب هنگام قطع برق طراحی و ساخت درب های اتوماتیک تایسیز و سایر برندها به نحوی انجام شده که باز و بسته کردن آن‌ها بدون نیاز به دست و تنها با استفاده از سنسور و کنترل از راه دور انجام می‌شود. اما در مواقعی که برق قطع می‌شود همین مزیت به یک عیب بزرگ برای این درب‌ها تبدیل شده و باز و بسته کردن آن‌ها با نیروی دست به سختی امکان پذیر است.

با وجود این معایب، مزایای بی‌شمار و کاربردهای مفید این درب‌ها موجب شده که در اکثر مراکز اداری و تجاری، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

چگونه می‌توانیم کیفیت و اصالت درب اتوماتیک را تشخیص دهیم؟
تشخیص اصالت یک محصول مانند درب اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه در این زمینه دارد و کاری تخصصی است. اما با کمک روش‌های زیر به خوبی می‌توانید به کیفیت و اصالت درب پی ببرید.
• شرکت تولید کننده درب اتوماتیک
• میزان رضایت مشتریان درب اتوماتیک آن برند
• ارائه خدمات پس از فروش یا عدم ارائه
• قابلیت تعمیر درب اتوماتیک در صورت خرابی آن

pic

قیمت و خرید درب اتوماتیک
قیمت درب‌های اتوماتیک با توجه تنوع بالا طرح و مدل آن‌ها متفاوت است و نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن‌ها مشخص نمود. در تعیین قیمت این درب‌ها مواردی مانند نوع آن، طرح و رنگ، جنس قطعات به کار رفته، نوع برند و کیفیت قطعات به کار رفته موثر هستند.
در هنگام خرید این درب‌ها باید مواردی را مد نظر قرار داد تا بتوان بهترین مدل را انتخاب نمود. از جمله این موارد این است که درب در چه مکانی می‌خواهد نصب شود؟ آن مکان چه ابعاد و ویژگی‌هایی دارد؟ زیرا ساختار درب‌های اتوماتیکی که در ساختمان‌های اداری استفاده می‌شوند با ساختمان‌های مسکونی متفاوت هستند.

سخن پایانی
درب‌های اتوماتیک توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند که هریک ویژگی‌ها و کیفیت‌های متفاوتی دارند. با توجه به قیمت بالای این درب‌ها کیفیت و اصالت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است، تا بتوان مدت زمان طولانی‌تری از مزایای آن‌ها بهره‌مند گردید. گروه صنعتی تکین تایسیز به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان انواع درب‌های اتوماتیک و کرکره‌های فولادی محصولات خود را با استفاده با کیفیت‌ترین متریال و تجهیزات روز دنیا مطابق با استانداردهای بین‌المللی و خدمات پس از فروش تولید می‌کند. ازاین‌رو می‌توانید جهت خرید این درب‌ها با اطمینان خاطر به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.